Artan sıcaklar, temmuzluğunu iyice hissettiren hava, her
yanda gezinen güneş ışıkları. Bu yıl ilk kez, iyi ki sıcak, derken buluyorum
kendimi.
Anne olmadan önce sevdiğim, önemsediğim şeylerin hepsini
değişmiş buluyorum sonra. Kışı, yağmuru, soğuğu, şehrin göbeğinde olmayı seven
birinin yazı, güneşi, şehirden uzakta, köyde, kırda olmayı seven birine
dönüştüğünü hayal edin mesela, öyle büyük bir değişim😊
Değişim deyince aklına bir zamanlar dünyaları yerinden
oynatmak gelirken, şimdi ilk aklıma
gelen tırtılın kelebeğe dönüşmesi; öyle sessiz, içten içe, uzaklaşarak, kendini
sararak bir güzelliğe dönüşmek.
Serbest çağrışımlarım bile değişmiş. Hayrolsun. Bakalım daha
neler değişecek, ama yaz biraz dursun, hemen değişmesin, kanatlarımızda
gezinsin güneş ışıkları, dışımızı, içimizi yıkasın, aydınlatsın.